Snilleblixten säger goder afton

Är det inte jävligt moget att skolka?
Jag brukar säga det till mig själv:
Bra Simone, vad mogen du är nu när du skolkar.
sen brukar jag svara tillbaka: tack simone, menar du verkligen det?
och då svarar jag igen dårå eftersom jag inte har ngn annan att prata med.
- Ja det tycker jag.
och sen fortsätter det så tills jag(simone) och simone inte har något mer att säga.
Diskussionen brukar väl avslutas när det är mat eller något annat viktigt.
Har ni aldrig gjort så?
Pratat med er själva, eller ställt en fråga framför datorn, och sen kommer
du på dig själv att du svarar på den.
Så jäävla onödigt att ställa frågan överhuvudtaget när man hela tiden
visste svaret.. så jävla oflyt i flytet det där.

Skrev nyss till min partner på denna blogg, linnea jonsson
att jag ligger och skrattar för mig själv för att jag är
så jävla rolig. Jag skrattar alltså åt det jag skriver just i denna stund
inte för att jag såg mig själv i spegeln som de flesta som läser detta ligger och tänker nu.
: höhö skulle jag med göra om jag såg ut som du!
En sån jävla uttjatad kommentar, ärligt.
tror folk att andra människor står en helt vanlig morgon och kollar sig i spegeln,
skrattar som fan och säger: Hej morgan (random namn som är jävligt värt att heta btw) vad ful du är idag!

Nej ärligt folket, äre inte dags att växa upp?
Nu ska jag se på trolltider och bygga lego.
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0