En helt ny vecka

Jag vill ge en offentlig utskällning till Linnea, VART FAN HÅLLER DU HUS?
Det börjar bli så tomt här på bloggen så snart börjar det eka.
Både du och jag vet att du inte har något bättre för dig, du har inte längre en ursäkt för detta oacceptabla beteende.
Skärpning goni!

Men okej, det är paradise idag. SATAN vad vi har suttit och väntat på det här i kallekallekarlstad.
Hur många är vi inte som vill ha kvar Catja? En ärligare och gosigare människa får man ju leta efter.
Vi kommer sakna henne om hon försvinner.. spelet går inte bara ut på att vrida om kniven i ryggen på folk efter att man stabat dom, tror hon har förstått det. HEJA CATJA!

Vi hörs imorgon, jag började banta idag, så jag sitter här och är svinhungrig.
Med det menas alltså att jag inte har energi att sitta här, jag ska lägga mig i fosterställning nu och vänta
tills det blir kvällsmat.. åhjävlar vad det sved till i magen nu då!
See you tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0