God morgon, ni vackra människor.

Tja, god morgon. hello!
Okej, så vi 40 läsare, och hälfen hatar oss redan?
så kan det ärligt talat inte vara..
Skärpning! Jag vet ju att ni gillar oss.

Jag låg och tänkte igår när jag tittade upp i taket,
alltså, jag är lång, och nu snackar vi inte Vince Vaugh lång, utan jag
kan helt ärligt gå limbo under viadukterna, där det står "varfning lastbil 2,3 m".
Linnea däremot, hon är kort. Jag ska försöka göra en liknelse på något sätt, och det närmaste
jag kommer är ashley olsen, men det räcker ju ändå inte. Linnea är 150 centimeter, Hundrafemtiocentimeter,
jag föddes fan 150 cm lång. Okej inte riktigt, men ni fattar
att det ser riktigt kul ut när vi kommer vandrande på stan?
Funderar fan på att köpa en vagn och slänga i henne där.

Nu ska jag snåla på skolan
och dra dit och äta.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: larsson

Det är väl bara att säga El Gnomo? Tj tj tj

2010-01-08 @ 15:18:16
URL: http://sofiiielarsson.blogg,se
Postat av: Leia ♥

Ha en fin fredag! =)

2010-01-08 @ 15:32:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0