komigenförfa-an!

Vi vill ha tillbaka våra 40 läsare, nu!
Hur kan det gå från 40 till 4? det är frågan...
Kan ju knappast tro att 36 st av er tycker att bloggen är tråkig.
SKÄRPNING FÖR FAAN!
Gosmys.blogg.se kan kanske vara lite svårt att komma ihåg, men då har vi en idé!
Ha våran blogg som förstasida på internet, då lär ni inte glömma att läsa den plus att ni får er ett gott skratt innan ni läser mailen där det troligtvis står något tråkigt.
Våran blogg kanske tillochmed får er att tänka om.
Jag menar, varför träna skiten ur en och sluta äta när ALLA vet att mat är det godaste som finns.
Läser man "storbloggarna" så blir man deprimerad.
Dom målar upp deras matschema i paint, fulaste jag sett!
(Ska man måla i paint ska man göra det snyggt.)
Dessutom målar dom ett ruttet äpple? VEM FAN ÄTER ETT ÄPPLE TILL MIDDAG?
Nej mina vänner, skit i vad dom skriver, ät riktig mat förfan!

Nu ska jag rulla iväg till kylskåpet och titta ifall jag hittar något gott. PEACE!



Kommentarer
Postat av: lars

vem utav er är det som går på äppeldieten då?

2010-01-12 @ 22:47:56
URL: http://sofiiielarsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0