Take it easy

Okej, så det blev utgång som så många gånger förr.
Vi känner på oss att detta kommer bli en awesome kväll!
Börjar lite smått här hemma i min lada, dunkar musik från traktorn
och dricker hembränt. Tacka vet jag trådlöst internet!

och till er som ännu inte förstått, vi är TVÅ varelser som
driver denna blogg. Jag vill inte säga människor, för jag vet inte
riktigt vad min kompanjon är, och jag vill inte inge er falsk fakta.

Om en timme eller två ska vi rulla oss iväg till herrgårdsfesten lite
längre bort, tror det kommer komma en del goa pöjker och fitter..
Drick lugnt ikväll, och så ni vet: Calle kristiansson borde ha vunnit
idol 2009, han ser ju så go ut, inte sant?

Hörs senare!


Slänger upp en bild på elin som tyvärr inte kunde komma ikväll,
VI HAR DIG I TANKARNA!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's BÄSTA FILMER!* (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-basta-filmer.html#comment

2010-01-09 @ 19:24:00
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-10 @ 13:25:08
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Elin

Var ni tvugna o lägga upp den finaste bilden på mig eller? Liksom de finns faktiskt folk som kan bli avundsjuka, lite tasigt av er..

2010-01-10 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0